Saturday, August 9, 2008

OLYMPIC BEIJING

now aku nak cerita betapa meriahnya pembukaan OLYMPIC semalam.what really suberp.memang giler power lah,gile hebat and very high tech.memang banyak duit yang china habis kat situ and how creative there are.WOW..tengok jerlah tenaga manusia yang dia gunakan.giler banyak and persembahan tetap kemas dan teratur.




aku tak tahu macamna benda bulat yang kononnya macam bumi ni boleh keluar dari tgh padang.either aku memang bengap or memang high tech creativity china ni





and aku giler terpengun bila tgk orang2 yang berjalan mengelilingi 'bumi' tu especially when LIN NING, bekas gimnas china bawa obor olympic.gler power.





And tak payah nak sebut pasal bunga api dialah,cantik siut..sekrang aku terpikir pula kenapa bukan china yang menang FIREWORK COMPETITION kat PICC last year ah?why i shoot this question?sebab fireworks dia cantik gler lah!!!













satu lagi yang aku impress is pasal Olympic cauldron nie,gler power dia buat.aku tak tahu macamna dia buat.wua..





dah lah!cukup-cukuplah dok puji orang..sekarang time malaysian atlet pula nak tunjuk how good diorang.kita pun hebat gak..hope malaysia can win something from this olympic.but if tak dapat bawa pulang apa2 pun.im still proud sb is not easy to participate in olympic games..




CHAYOK!!CHAYOK MALAYSIA!!YOU ARE THE BEST!!

2 comments:

Anonymous said...

I truly appreciate it.

wani said...

ala,siapa pulak pcso lotto nie...huhu..