Wednesday, January 12, 2011

for what reason?>!

lama kan tak update..hidup bercelaru sem ni..serius takder masa sgt utk merongeng..saya tak tipu!saya tak tgk wayang pun sem ni..betul ker?saya tak byk keluar rumah sgt..sb duit tak byk habis mcm sem2 lepas tapi ntah lah,awal2 sem ada kot..tapi yg pasti lepas cuti darurat kerana merapi ari tu,life is very miserable..bekejar-kejaran,lari-larian dgn kerja lab,kuliah ,menganti kuliah yg tak ada sb cuti darurat,mengejar date line assgment..asgment melambak1000x giler!and last mengejar prepare diri for exam which is not postpone walau semua kelas kelam kabut nak habiskan syllabus..tapi saya amat bersyukur sedang kacau bilau dgn kerja yg byk,family saya datang menjenguk utk 5 hari..thanx nenek, atok, mama, papa, ijam, pakngah, makngah, izat, izzati n izamer..thanx cz give me sunshine!

oh..inilah dugaan hidup..
dugaan ni lah yg akan jadikan kita lebih matang
dan dapat menempuh hidup dgn lebih yakin dan sabar kan?


final sem is selalunya sem yg amat memenatkan...ada lagi sem 8 yg harus ditempuh..
yaitu sem KKN bkn kem khidmat negara...tapi we call KULIAH KERJA NYATA..seperti khidmat masyarakat lah...and sem yg akan ditempuh utk settlekan thesis..or thesis...bila lah aku nak menjenguk ko kembali..data konon dah settle amik..tapi satu rekap pun tak buat lagi..DIE..DIE..lecturer pembimbing pun dah tanya2..sori SIR..=)can i tell u that im lazy??HAHAHHA..
tinggal lagi 2 hari utk menghabiskan sem ini..left 2 paper..which is 50menit + 150menit..which is COUNSELING N CLINICAL PHARMACY.or study-case exam!huh.....wish me luck for this last 2 paper.........

>>>>JUST NEED ANOTHER PIECE TO COMPLETE THE SUCCESS AFTER ALL THE HARDWORK!!LUCK??no!!!but it's BELIEVE IN ALLAH...HE IS THE ONE THAT WILL SHOW U THE SUCCESS..=)<<<<

No comments: