Tuesday, November 24, 2009

AKHIRNYA!!!

geram aku..dah lebih 3 har kau tak dapat update blog(actually bukan nye aku update tiap hari kan!!haha)tapi dalam masa 3 hari 'kebelakang' ni,banyak sangat cerita nak share..tapi disebabkan cerita2 yang nak disharekan dah jadi basi..so,dah malas nak dok citer dah..hehe..

tapi citer yang aku ingat lagi is SEMINAR KANKER SERVIKS kat JOGJA INTERNATIONAL HOSPITAL..it was superb!!best giler penceramah dia..DR OVTA..jelas n terang apa yang nak dia sampaikan...best3..aku memang looking forward apa2 pasal seminar kanker serviks and payudara..maybe sebab 2 jenis kanker nie jadi pembunuh no 1 wanita kat seluruh dunia..

tapi dalam2 dengar seminar tu,tetiba jatuh juga air mata aku,teringat kat arwah nenek aku...I MISS HER..she passed away sebab cervix cancer..to arwah,,I LOVE U..insyaallah,i will do my very best as u wish..love u

No comments: