Friday, February 5, 2010

me vs apiz!!

aku giler admire gmbr nie..haha...actually gmbr nie kat depan fitting room..and aku nampak kurus..haha..tgh2 papa try baju,aku pun snap lah pic kat sini..hehe..and dalam masa yang sama sajer jer nak bagitahu adik aku(apiz) yg badan mamat nie lebih tough dari dia..haha..

aku:piz..giler kentang lah gmbr mamat nie(walau actually tak pun)
piz:along kata badan mamat nie best..memang takder test lah ko ni..haha..aku tak tahu lah kenapa mamat nie jadi model beg tanpa pakai baju..konfirm beg ni tak laku..
aku:laah ko jeles!!apasal ko kata beg nie tak laku plak
piz:kan laki cepat berpeluh..konfirm beg tu dah bau hapak kena peluh dia..yacksss!!
aku:???!!##@@




apa2 lah fiz..
tapi tak habes kat situ jer..
lpas papa kuar n aku dok kenakan dia sb nak amik gmbr dia pakai cap bunga2 seperti disebelah..

apiz:tgk papa,along ni bengong!!orang suruh belajar pandai2,tapi ngeng juga adakah patut dia kata hafiz ni hensem giler
aku:bila plak!!!????!!##@@
papa:adaker,orang belajar bodo2..papa tahu orang belajar pandai2 jer..
aku: =) (papa back up aku ni)haha
piz: (hafiz muncungkan mulut tunjuk kat aku)
papa: kenapa plak..tak elok cakap along camtu
aku:ahahha..aku dpat vote papa!!!
piz:yerlah along kan blajar dkt ngan boro bodor..jadi dia pun belajar cam bodor bodor lah..hahah
aku:chit!!!siot ko..diam!!!

3 comments:

Unknown said...

wani...bukan nk bekap adek ko tuh...tp cube kot enung blk pic muke tuh....n sile bagi tumpuan penuh kt bahagian perot ko....agak2 parallel x dgn statement yg ko buat?hahaha

gento.. said...

Bengong ko mal..statement aku pasal badan mamat tu lebih tough dari badan adik aku so apa kaitan dengan perut aku???ahhaha

gento.. said...

eh but really i look better in this pic..sb perut aku tak sekurus itu gmbr budak perempuan yg pakai baju pink tu..ahha