Sunday, October 11, 2009

tensi!@tension!@stress!!@apa2 lah!!

tak tahu nak kata apa..tapi minggu nie amat memenatkan...dengan kelas nyer tak habis lagi tapi next week dah start exam..arghh cam tutttttttttt lah.....kenapa lah takder study week!!geram sial bila malam aku tak cukup tidor then pagi2 kul 6 dah berlari mencapak cari toilet sebab dah bangun lambat..kitorang janji dgn pak supir kitorang jam 6.45pagi every day..sebab kelas kitorang pukul 7 tiap-tiap hari..i repeat!tiap-tiap hari!ARGHHH!!lepas tu balik tghari semua dah dok pandang katil..yerlah balik tghari time zohor,mata kuyu beb,plus tak cukup tido a day sebelumnya..ish3x apa nak jadi anak pak enal ni!tido jer keja!tapi actually sekarang nie dah berubah sikit lah,dah tak tido petang KECUALI malam tu aku tido kul 4-5pagi!wahhh,dgr mcam hebat giler aku kan?dok study jerk!!YERLAH TU!!study 1 jam,rehat 4 jam..study 1 jam rehat 2 jam..so akumulasi semua masa belajar 1 ari hanyalah 2 jam!cam siooooot jerk!! aku rasa si LEMBIK pun dah malas nak layan aku..siap taknak pandang muka aku dah!kalau dia leh cakap,lagi haruk dibuatnya!! actually time management sangat penting dah focus dalam kelas...some class yang aku dok focus,memang senang aku nak kejap balik apa2 yang aku tak amik pot masa kelas..tapi untuk kelas yang aku tak amik pot,alamatnya HARAPANLAH..for your information,peratusan kelas yg wani focus dgn kelas amatlah kecik berbanding dgn kelas yg wani xfocus!camner nak focus kalau kelas itu sendiri membosankan!!!!for example,i hate MEDICINE CHEMISTRY eventho i love CHEM..i dont know WHY!!mungkin sebab bapak dosen tu ajar tersemput2..rasa cam nak bagi bantuan Oxigen jer kat dia..OMG,kasar giler bahasa aku kat entry nie!sori2...cuma tensi!!ada 4 subject out of 10 subject yg aku tak tahu apa yg aku belajar..note aku kosong!bosan giler..and te other 6 subject tu,hanya 3 subject yang insyaallah boleh di catch up apa yg patut, dan selebihnya,aku kena carik tanah yg sesuai so aku dapat 'catch' apa yg patut!! dah lah aku nie akan jadi macam orang hilang arah part2 exam nie..i cant 100% focus kat study bile nak exam..mesti dok merayap cari MOVIE lah,cari GAME baru lah n etc..urghh!!WANI!!!!



nie notes 2 sem..ko cuba bayangkan kalau aku kumpul notes semua sem(8 sem),tinggi mana lah agaknya eh??

bersepah giler meja aku!!tgh nak review balik notes2 IMUNOLOGY..cuba korang teka mana aku?tangan aku dah tak pegang pen dah masa ni...

adakah wani sedang membelek REFERENCE BOOK??

SALAH!!!!!!!!!!jawapannya!! adalah (drumroll sikit)
V
V
V
V
V
V
V
V
V

aku tgh layan NUR KASIH ep20 lah!!hahahha,macam siot kan!!





No comments: