Saturday, January 9, 2010

SOMETHING GOOD!!~~

Something good-----wah,nikmatnya rasa bila exam dapat ditempuhi dgn jayanya utk minggu pertama tapi harus ditolak tepi dulu paper exam BIOFAR,paper exam yang dijawab pada hari 1st..nak kata hampeh sungguh tak lah..tapi aku dah siap sedia utk menjawab kertas soalan berbentuk esei..tapi yang keluar berbentuk MCQ dgn adanya soalan kira2 6 question tak silap..dah lah total 50 question in 100 menit..ada gilak ka..hoho.. but alhamdulilah,dgn izinNYA paper seterusnya membawa petanda yg baik..mula dgn paper FARKINKLIN(repeat soalan past year 2007 tak silap),paper TOKSIKO yang alhamdulilah ok,walau penyataan JAWAPAN DISALAH DITOLAK 0.25 markah menyebabkan hati ragu2 nak menjawab soalan yang 50-50 aku rasa betul.tapi ada kekuatan yang tetiba datang utk aku jawab all question and I really hope tak lah byk markah kena tolak..huhu..and last sekali paper IMUNO utk minggu ni..thanx to ALLAH,paper tu juga berjaya dijawab dengan baik..Cuma I forgot 1 reason why vaksin digunakan and what preservatives that we use in POLIO VACCINE..
But utk menjanjikan the result will be ok,im not sure..kecuaian itu bisa terjadi and I really hope tak banyak yang aku cuai menjawab..and kalau pemeriksa strict memeriksa,pasti aku akan kantoi gara2 aku suka buat ayat sendiri..pak yus(dosen imuno) nak jawapan direct n jelas..kata senior2,if jawapan merepek n tak direct..tet terus tak dapat markah..wahh scarry!!and one more thing..kitorang tak tahu apa yang kitorang dpat masa mid sem ari tu..so payah sikit nak predict how our final result.
NEXT WEEK paper lagi tough..why??sebab aku tak suka all the subject..uhuhu..hopefully it will bring for good kan?hopefully..amin..

Salam..ADIOS!!

No comments: