Thursday, January 14, 2010

menanti penghujung!!

Penantian adalah satu medium penyeksaan..adakah benar??ahha..aku rasa dah nak jadi giler dah menunggu saat terakhir EXAM ni berakhir..aku rasa last week punya exam rasa masa lalu pantas giler..tapi kenapa minggu ni,aku rasa macam lama giler!!huaaaaaaqqqqqqq..dengan paper minggu ni yang macam tuttttttt..nak nanges tgk paper KIMED..(a.k.a medicine chemistry)huargghh..aku dah tak reti nak baca apa dah pagi sebelum exam tu..FYI all my paper utk 2 minggu berturut2 mula pukul 1230..kecuali jumaat and semalam..sb semalam aku ada 2 paper..oleh sebab aku dah macam orang giler membaca note2 KIMED..last2 aku tetapkan nak baca past year question jer..so lagi 2 jam b4 exam..past year question tak pernah lekang dari tangan aku..baca,baca and baca sampailah masa dah sampai depan EXAM HALL..my member nampak pengawas bawa kertas folio F4..shit!!!!!!!!!!!!!there is a esei question!!YA ALLAH,apa aku nak jawab..so macam orang giler aku n member2 menebak apa soalan yang akan keluar utk esei..no one expected there is a esei!..bila dah masuk exam hall..sorang2 menjerit bila nampak kertas folio F4 tu..1 kuliah kena hysteria!!arghh!!macam giler!!and there is it..sampai sudah exam paper nyer kat tgn aku..terberak terkencing pun takan mendatangkan jawapan..no idea at all..nak idea apa if the question..HOW TO MODIFIED SALICILATE ACID STRUCTURE?n etc….argh!!!!!actually the question is easy!!and is not easy for someone how not focused and not study well for the subject LIKE ME!!!plus for someone who are stupid like me..!!DAMMM!!!

Oklah,enough for that,aku dah nampak either I have to repeat that paper or just take remedial paper!!..remedial lah dulu kot..huhu..

Whatever it is im waiting for tomorrow..end of this semester..and end of the exam!!and just have to wait for another 4 days before I have to say goodbye to JOGJA for a while!!!

No comments: